jueves, 8 de mayo de 2008

QUÈ ES TWITTER


Microblogging?No, el microblogging no és un bloc escrit per gent molt petita, tampoc un bloc amb una lletra i unes imatges minúscules i no aptes per a lectors que pateixin presbícia. El “micro” fa referència a la llargària dels posts: 140 caràcters com a màxim.
Per a que us feu una idea de fins a quin punt són curts els posts que es poden escriure en un bloc d’aquest tipus, us direm que fins AQUÍ, en portem escrits 326 de caràcters, més del doble del que és permès.
Els creadors de serveis de microblogging, dels quals Twitter n’és el més conegut i emprat arreu, asseguren que la gràcia del invent és que permet saber en tot moment què estan fent amics, coneguts i familiars – el lema de Twitter és What are you doing? – com una manera de conèixer-los millor i d’enfortir-ne els lligams.
Així, un cop registrats i identificats, només haureu d’invitar-los i començar a dir-vos què esteu fent en aquell moment. Frases com: estic llegint un llibre de Mendoza, m’estic preparant una truita per sopar, estic escoltant l’últim de la Winehouse i m’encanta, m’avorreixo em sembla que me’n vaig al cine…
Què?, penseu que és una ximpleria? No ens sorprèn, molta gent ho pensa.O, al contrari, penseu que és una idea genial? Tampoc ens sorprèn, molta gent ho pensa també.El que sí ens sorprendria és que us deixés indiferents.
Si voleu sortir de dubtes, potser el millor que podeu fer és provar-ho. De moment, podeu mirar-vos aquest vídeo que us mostra amb més detall el funcionament de Twitter.

VIDEO :FES CLIC AQUÍ

No hay comentarios: